Min matte vill bli testpilot...

Jag vill börja med att berätta att jag har haft en nära-döden-upplevelse...Jag höll faktiskt på att dö på riktigt för jag var jätte sjuk...livmoderinflammation hade jag   =(
Så nu är jag "urplockad som en höna" säger matte och totalt obrukbar, vad nu det betyder...
Om jag själv får välja mellan liv och livmoder så väljer jag liv...det där med att bli moder skiter jag i!
Matte är så glad att jag klarade mig, och när jag var nyopererad och hade tratt, fick jag sova med matte i sängen   =)   Jag fick sova där i flera veckor, faktiskt. Jag ÄLSKAR att sova med matte i sängen för det är så varmt och mysigt och så ÄLSKAR jag när matte säger "lilla gumman - vad tur att du överlevde" åt mig...Då blir jag alldeles varm i hela mig.
Nå, nu till saken:
Matte har ansökt om att få bli testpilot på SMARTSON åt en liten behändig bärbar dator med låg vikt...Perfekt för min matte med hennes dåliga rygg. Den heter HP Pavilion dm1-3110eo Notebook PC.
Ni kan också anmäla er till testpilot åt datorn HÄR: http://smartsontestpilot.se/hp-pavilion/bli-testpilot/ men skynda er för sista dagen att anmäla sig är den 4:e maj.
Kolla hur den lilla fina datorn funkar HÄR: http://www.youtube.com/watch?v=2AflyOtx5oA
Matte vill väldigt gärna ha en sån som hon kan ha med sig överallt...på jobbet, hemma och borta.
Jag skriver mer en annan gång/Kram från charmiga Cleo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ! Ville bara skriva att du har en bra blogg :) det är trevligt att läsa när någon skriver på ett annat sätt och inte bara vad dom gjort och ätit idag :) är nybliven hundägare med extra roligt att läsa :) mvh lina

2011-05-19 @ 22:25:00
URL: http://Nattstad.se/trixxx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0