Husse blev sur på mig...

Känner mig kränkt, så jag tar en kort resume av det som hänt...
Prommenad med de andra stora hundarna och husse...härligt...sprang...hängde i träd...skakade...morrade...lycklig...fri...sprang på ängen...busade...vände hemåt...rullade i skit...husse arg...gick vidare...rullade i aska...jag både sotig och luktar illa...husse argare...de andra hundarna gick in...husse hämtar schampo...duschar mig i KALLVATTEN...svinkallt...jag blir ren...jag blir kall...fick gå in...ligga och torka i pannrummet...jag är SUR!!!

Husse kan dra åt helvete...och jag älskar matte mer än husse!!!

Kommentarer
Postat av: Ulrika Jönsson

Tur att matte samlade plusspoäng nu då. :-) Ja du Cleo, vi tvåbenta förstår oss inte alltid på er parfym.

2010-05-12 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0