Jag finns!

Igår tog jag med mig min matte på en prommenad...Hon behöver minsann röra på sig! Hon har ont i sin fot så det händer inte jätte ofta precis...
Vi gick förbi jubelidioterna på andra sidan - Borderkållisarna!!! Snacka om blåsta hundar! Matte sa att vi skulle gå till TRÄDET och vända och det vi gjorde. När vi var nästan framme vid TRÄDET blev matte galen. Hon slet åt sig en lövruska och började vispa runt med den hysteriskt. Jag trodde hon skulle slå mig, så jag kröp ihop på vägen...
Gissa vad det var? En geting...fatta...rädd för en geting!!! Och jag som dödar dom med munnen!!! Sen sa matte förlåt åt mig, när hon såg att jag var rädd. Hon klappade mig kärleksfullt på halsen och sa att jag inte behövde vara rädd.
Hon fick två såna där utbrått med lövruskan, men andra gången blev jag inte ens rädd...jag till och med vågade nåppa av ett löv från den när den susade förbi.
Idag har matte varit borta halva dan. Hon steg upp tidigt och tog ut oss hundar och gav oss mat. Sen drack hon kaffe och åkte iväg med bilen som har burarna där bak....jag och de andra hundarna fick välja om vi ville vara ute eller inne, men jag låg mest ute och spanade...och skällde...
Sen ringde matte till Jens och sa att han skulle ta ut mig och Tsarina innan hon kom hem, för annars skulle vi kissa inne av glädje när hon kom hem...Snacka om självförtroende matte har...
När hon kom hem fick jag följa med henne ner till badstranden. Matte kastade pinnar åt mig långt ut i vattnet...Jag älskar att kasta mig i vattnet så att det stänker och sen simma efter pinnarna. Ibland känns det som att jag ska drunkna, för jag får så mycket vatten i munnen. Det går inte att stänga den när det är en pinne där...Bårdrarna fick också bara, för matte sa att de var så varma i pälsen...
Åsså har jag fått en jordgubbe av matte idag...en surenjävel!!! Fast lite god eftersmak har den...
Nu ska jag få middag!!!///Hej då från KLEÅPATRA



PS JAG LÖPER DS

Kommentarer
Postat av: Meya

Jag med. Matte hade inte ens märkt att jag var på gång. Det är nog för att hon tycker att det ärför tidigt. Precis som om hon bestämmer det.

2010-07-06 @ 18:32:49
Postat av: Nathalie

Hehe så söt vovve! :)

2011-11-17 @ 15:15:49
URL: http://nathaliekallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0