Dom kallar mig psykopat...

Idag fyller min älskade matte år...och det har varit människor i köket hos oss hela dan. Och alla har varit så snälla och pysslat om matte. Nu håller husse på att wooka rostbiff som dom ska ha till middag. När det luktar gott blir jag lite aggresiv av mig, och när Hulda hoppade ville jag bita henne...
Då sktek dom psykopat till mig och så fick jag gå ut från köket...men Hulda fick vara kvar i de goda dofterna!!!!

Och så har jag löpt också...matte och jag började löpa på självaset julafton, men nu har matte börjat löpa igen...Vilken tur vi hundar har som bara löper 2 gånger per år...Matte köpte två par nya trosor till mig när jag löpte...svarta fina nylontrosor, med hål för svansen. Och nu är det HUldas tur att löpa också, så nu har matte nån att samlöpa med. Matte gillar ju samlöpningar av nån anledning. Hon kommer säkert att löpa med oss alla...

Suck...skriver mer en annan dag...ska skriva oftare nu, har jag lovat Gud.

Kram från Bjursträsk Kleåpatra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0