Coco-crazy???

Matte tycker att jag har blivit knäpp när vi är ute på prommenad...hon tycker att jag låter illa och beter mig illa...Så därför får jag ha koppel under prommenaderna. Matte har köpt mig ett 7-meters flexikoppel så att även jag ska känna frihet...Frihet i flexikoppel, vad är det??? När jag springer som en galning och känner frihet, så tar det plötsligt helt stopp!!! Det är frihet det!!! När de andra hundarna är lösa och är fria och lösa hundar som känner frihet...då blir jag sur och försöker bita dem varje gång de kommer i närheten. Både matte och husse brukar skrika åt mig att jag borde skämmas!!! Och jag skäms faktiskt lite grann...
Ibland får jag vara lös och det är jätte skönt!!! Då hoppar jag och hänger fast i träden. Idag när vi var ute fick jag vara lös...och jag tyckte att det var så skönt...då hoppade jag som en besatt i den djupa snön för att komma upp i trädet. Det var jätte jobbigt, men jag lyckades hänga kvar ganska många gånger! Jag hade tänkt stanna kvar och hänga medan de andra tog sin promenad in till stugan, men husse hojtade till rejält så att jag föll ner...och då följde jag med de andra...
Tsarina löper nu och hon är jätte sur och otrevlig mot oss andra hundar. Där är som om hon inte vet hur man ska behärska sig...så jag tycker inte om henne just nu!!! Vill bara trycka ner henne och visa att det är jag som bestämmer...över henne iallafall!!  Nu är det Tsarinas tur att ha trosa på sig...hehehehhhheheheee...rätt åt henne!!!
Nu ska jag försöka ta mig upp i sköna fåtöljen och ligga där med Jojjo som spelar X-box...
hejdå...lilltå
PS: Chili den lilla jäveln fyller år idag och har fått en egen semla DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0