Matte har varit arg inatt...

Inatt har matte varit arg och irriterad på "sin älskade Chili"...Tänka sig!!!
Chili fick titta på Jens taggmöss igårkväll och ville till slut döda dem...Hon högg visst i buren hörde jag Jens säga till matte.



Dessutom har hon sprungit runt i matte och husses säng och gnällt i sin iver på att få bita dem. Till slut fick hon sova i buren med Hulda.

Igår när matte kom hem och vi fick komma ut och kissa, mådde Anja illa. Hon kräktes tre gånger, och matte som stod brevid och tittade höll också på att kräkas...hennes ögon liksom tårades... Men det var kanske inte så konstigt för det hängde gult slem ut från Anjas mun. Det såg ut som om hon hade rabies!!! Efteråt gjorde Anja två kullerbyttor och sen givk hon in och åt mat. Alla vi andra fick också mat, men Anja fick först. Det tycker jag hon kan få när hon har mått illa.

Matte var sur på mig när hon kom in i vardagsrummet och såg vad jag hade gjort när ingen var hemma...bitit i tv-spelen! Hur kunde hon veta att det var jag??? Jag skämdes och kröp ihop i hallen. Hur kunde jag vara så dum att förstöra nåt när inte Tsarina var hemma? Anja förstör ju aldrig nåt...och småbjäbbarna var i köket...
Jaja...jag ska sluta! Jag är ju vuxen nu och måste ta ansvar över mina handlingar!

Hoppas vi får vara med och äta FREDAGSMYS i vardagsrummet ikväll! Det är så mysigt!!! Jag önskar mig majskrokar :)
Kramar i massor från jag

Kommentarer
Postat av: evelina

hej ska snart få hem en amstaff tik och har beslutångest med namn, så om du ar något bfra på hyllan får du gärna tipsa, kram

2009-09-30 @ 15:17:52
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hehe ja det var tufft;)

2009-10-05 @ 15:47:57
URL: http://evelinacraazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0