Jag mådde illa...

   

Igår mådde jag illa...så illa att det hängde ut slem från mina mungipor...Matte trodde att jag hade blivit stucken av en geting.
Matte tror säkert att jag är sjuk nu, för jag vet att hon såg att det var lite hundbajs, en klick, på hallgolvet. Det var inte jag, men hon kommer att tro det...Det var säkert Bibbi! Bibbi bajsar så ofta! Hon bajsar varje gång hon är ut! Hur kan det rymmas så mycket skit i en så liten hund? Jag fattar det inte!
Igår var Tsarina borta med hussarna på fotbolls-cup hela dan. Kan säga att det var ganska skönt faktiskt! Det vilade en frid över hela huset...ja över hela Bjurs kan jag säga utan att överdriva. Vi mös!!! Matte jobbade ute på gården, så henne såg jag knappt till alls under hela dan. Men vi vovvar låg ute på altan...
Matte såg en skabbräv igår som hon tog kort på. Den var utanför grannarna. Matte jagade bort den så att inga hundar ska bli smittade. Matte säger att det är synd om skabbrävar!!!

   

Hej då lilltå

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack:)



Så härligt skriven blogg!

Och ni har jätte snygga hundar som alltid:)

Kram

2009-10-02 @ 07:06:31
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0