Fnatt!!!!!

I morse när jag fick komma ut på första kisss-och-bajs-svängen kändes det som att jag skulle flyga iväg...det stormade jätte mycket!!! Jag älskar att känna så, så jag fick fnatt...jag sprang och sprang och ville aldrig sluta. Det känns så skönt att ta i så att gräset sprättar bakom mig, och matte skrattade och sa att det såg ut som om mina läppar skulle mötas i nacken!!! Så glad var jag att jag log mitt speciella nack-leende...
I förrgår fick jag sova med matte och Chili...Till en början fick jag ligga under täcket vid mattes fötter. Jag slickade på mattes fot tills jag fick kramp i tungan...och då fick jag gå ner:( Chili låg och visade tänderna åt mig och sa på hennes vis att jag fick skylla mig själv...Vaddå då, jag gjorde ju inget galet? Chili fick ligga brevid mattes kudde hela natten och så fort jag såg på henne visade hon tänderna...jäkla apa!
Matte har lovat att jag ska få följa med henne på jobbet nån dag när det regnar, och ligga i bilen och mysa och höra regnet utanför. Det blir nån fredag när hon inte jobbar så länge. Då brukar hon komma och ta ut mig så att jag får kissa, och ibland följer nåt barn med och tittar på mig...Jag gillar barn...särskilt större barn...inte små barn som nyss har lärt sig gå. Dom är läskiga och dom skriker...mycket! Matte har lovat att vi aldrig ska skaffa en sån.

Nu ska jag lägga mig brevid Hulda i lilla bian i köket och slicka på Huldas öra...
Kram från mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0